21696df47fd5f839ba3ca3c57dda1d67e9c3b411

Behind the Scenes van de ‘Open je hart’ campagne

Het is je waarschijnlijk niet ontgaan dat Mobillion op 6 januari bekendmaakte verder te gaan onder de naam Kentaa. Mobillion was een naam die niet meer aansluit bij onze huidige dienstverlening; daarom hebben we ervoor gekozen om de naam van ons platform voor online fondsenwerving, ook onze merknaam te maken. Een naam die dus in de wereld van online fondsenwerving niet volkomen onbekend is… Maar hoe zorg je er nu voor dat de markt weet dat je naam hebt veranderd? Daarvoor bedachten we de ‘Open je hart’ campagne. In dit artikel gaan we 'behind the scenes'!


In de nacht van 4 januari werd voor de deuren van circa 20 grote goede doelen organisaties een roze ‘Open je hart’ loper neergelegd. Een mat die fondsenwervers maandagochtend met een positieve boodschap op hun kantoor welkom heette. Op de mat stond geen afzender, maar het doel was om nieuwsgierigheid te creëren.




Deel twee van de campagne was een speciale ‘brief’. Een hart, in de post. Niet meteen op maandag, maar op de dag van onze naamsverandering. 6 januari, zodat de meeste nieuwjaarsdrukte al voorbij was. Niet alleen de organisaties die een mat kregen, ontvingen dit hart. We hebben bijna 1000 medewerkers van goede doelen op deze manier laten weten over Kentaa. Dat betekende het nodige knutsel-en plakwerk, hart voor de zaak.


Op het hart staat de URL www.openjehartvoorkentaa.nl, de speciale actiepagina voor de campagne. Via deze pagina kunnen goede doelen contact met ons opnemen. Ons doel? Zoveel mogelijk goede doelen helpen met het behalen van hun doelen. Jouw doelen. Interesse? Neem contact met ons op.


------------------------

Schrijf je in voor Kentaa's nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van online fondsenwerving. Eens per maand ontvang je een exemplaar in je mailbox, boordevol tips, interessante artikelen en whitepapers over crowdfunding, peer to peer fundraising, event fundraising en online collecteren. Schrijf je hier in!