Whitepapers
Wij schrijven regelmatig whitepapers over ontwikkelingen binnen fondsenwerving. Maar ook whitepapers met praktische tips voor het succesvol gebruiken van onze tools. Download gratis het whitepaper naar keuze en laat je inspireren.
WHITEPAPER

- Dit whitepaper geeft inzicht in de cruciale ingrediënten voor een succesvol evenement. Daarnaast bevat het veel praktische tips en inspirerende voorbeelden.
WHITEPAPER

- In dit rapport van de Werkgroep Communicatie met Particuliere Donateurs via Digitaal, worden 10 principes doorlopen die nodig zijn om de donateur centraal te kunnen stellen. Vervolgens wordt aan de hand van het See-Think-Do-Care model een aantal concrete handvatten geleverd om dit uit te kunnen voeren.
WHITEPAPER

- Hoe maak je van je fondsenwervende evenement een terugkerend succes? In dit whitepaper vind je daarvoor 15 praktische tips.
WHITEPAPER

- Het whitepaper 'Crowdfunding voor Non-Profits' geeft inzicht in de succesfactoren van crowdfunding voor fondsenwervers; biedt een stappenplan voor het opzetten van een crowdfunding project; biedt hulp bij het kiezen van een crowdfunding platform.
WHITEPAPER

- Het whitepaper 'de theorie achter de trends Crowdfunding en Storytelling' beschrijft de populaire management theorie van Simon Sinek: Start With Why en de 'Lean' productiemethode van Eric Ries voor innovatief ondernemen. Het biedt lessen uit deze theorieën, als praktische toepassingen voor fondsenwervers.
WHITEPAPER

- In 2014 heeft Technische Bedrijfskunde student Herman Jansen zijn afstudeeronderzoek uitgevoerd bij Kentaa. Hij deed onderzoek naar het geefgedrag van donateurs bij online fondsenwerving en naar manieren waarop mensen zich inzetten voor goede doelen. Dit leverde een aantal interessante inzichten op die non-profits kunnen gebruiken om hun online fondsenwerving beter in te zetten en hun achterban beter te faciliteren om in actie te komen. De belangrijkste uitkomsten van het onderzoek willen we graag met u delen.
WHITEPAPER

- In dit whitepaper lees je over nieuwe manieren van samenwerken tussen bedrijven en goede doelen met diverse praktijkcases.

Stel donateurs centraal met See-Think-Do-Care
In dit rapport van de Werkgroep Communicatie met Particuliere Donateurs via Digitaal, worden 10 principes doorlopen die nodig zijn om de donateur centraal te kunnen stellen. Vervolgens wordt aan de hand van het See-Think-Do-Care model een aantal concrete handvatten geleverd om dit uit te kunnen voeren.
Aanvragen

Terugkerend succes fondsenwervende evenementen
Hoe maak je van je fondsenwervende evenement een terugkerend succes? In dit whitepaper vind je daarvoor 15 praktische tips.
Aanvragen

Crowdfunding voor Non-Profits (vernieuwd!)
Het whitepaper 'Crowdfunding voor Non-Profits' geeft inzicht in de succesfactoren van crowdfunding voor fondsenwervers; biedt een stappenplan voor het opzetten van een crowdfunding project; biedt hulp bij het kiezen van een crowdfunding platform.
Aanvragen

Fondsen werven met evenementen
Dit whitepaper geeft inzicht in de cruciale ingrediënten voor een succesvol evenement. Daarnaast bevat het veel praktische tips en inspirerende voorbeelden.
Aanvragen

Theorie achter de trends Crowdfunding en Storytelling
Het whitepaper 'de theorie achter de trends Crowdfunding en Storytelling' beschrijft de populaire management theorie van Simon Sinek: Start With Why en de 'Lean' productiemethode van Eric Ries voor innovatief ondernemen. Het biedt lessen uit deze theorieën, als praktische toepassingen voor fondsenwervers.
Aanvragen

Afstudeeronderzoek online friend & fundraising
In 2014 heeft Technische Bedrijfskunde student Herman Jansen zijn afstudeeronderzoek uitgevoerd bij Kentaa. Hij deed onderzoek naar het geefgedrag van donateurs bij online fondsenwerving en naar manieren waarop mensen zich inzetten voor goede doelen. Dit leverde een aantal interessante inzichten op die non-profits kunnen gebruiken om hun online fondsenwerving beter in te zetten en hun achterban beter te faciliteren om in actie te komen. De belangrijkste uitkomsten van het onderzoek willen we graag met u delen.
Aanvragen

Partnerships tussen bedrijven en goede doelen
In dit whitepaper lees je over nieuwe manieren van samenwerken tussen bedrijven en goede doelen met diverse praktijkcases.
Aanvragen
We helpen je graag om je zo succesvol mogelijk te laten zijn met online fondsenwerving. Met onze whitepapers leer je snel meer over online fondsenwerving, crowdfunding, het motiveren, boeien en bewegen van je achterban, actieplatformen, marketing-communicatie en social media.