1cfe3f10b3f1225cd1f3a99bdf5b350d09c1f3c3

Maak kennis met onze nieuwe Customer Service Specialist!

Er is een nieuw gezicht bij Kentaa: Jasper Lemmen is bij ons gestart als Customer Service Specialist. Hij stelt zich graag voor:

 

Welkom! Kun je wat over jezelf vertellen?
Jasper: ”Ik ben 33 jaar oud en woon in het centrum van Arnhem, op een steenworp afstand van het hoofdkantoor van Kentaa. In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met de denksport dammen. Daarnaast vind ik het leuk om online met vrienden te gamen en series en films te kijken. Voordat ik bij Kentaa kwam heb ik voor de klantenservice van DHL gewerkt en daarvoor was ik werkzaam als webmaster van een damsite.”

Wat is je rol binnen het team?
Jasper: ”Als Customer Service Specialist ben ik het voornaamste aanspreekpunt voor klanten. Ik zal antwoord geven op vragen en nieuwe gebruikers wegwijs maken in ons systeem en ze adviezen geven over de inrichting van het platform.”

Waarom heb je gekozen voor Kentaa?
Jasper: ”Kentaa is een jong bedrijf in een interessante branche die enorm verschilt met waar ik hiervoor heb gewerkt. Het persoonlijke directe contact op de werkvloer van Kentaa zelf en de enthousiaste klanten, die allen gedreven zijn, spreken me aan.”

 

----

Schrijf je in voor Kentaa's nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van online fondsenwerving. Eens per maand ontvang je een exemplaar in je mailbox, boordevol tips, interessante artikelen en whitepapers over crowdfunding, peer to peer fundraising, event fundraising en online collecteren. Schrijf je hier in!