Klanttevredenheidsonderzoek over 2021: dit vinden onze klanten van ons

23-03-2022 | 18:22

Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid en de feedback van onze klanten. Deze feedback krijgen we dagelijks in een-op-een gesprekken, tijdens sparringsessies en via ons supportkanalen en gebruiken we continu voor de verbetering van onze dienstverlening en platforms. Ook peilen we eens per jaar de tevredenheid van onze klanten middels een onderzoek, waarin klanten (eventueel anoniem) feedback geven over wat zij vinden van de samenwerking en producten. Zo voerden we onlangs ons onderzoek over 2021 uit.

Een NPS van 92 en een 8,5 als rapportcijfer

Wauw. Onze klanten reageerden zeer positief op de vraag 'in welke mate zou je Kentaa aanbevelen aan vrienden/familie/collega's?'. Hun antwoorden zorgen voor een Europese Net Promotor Score van 92 (in 2020 was dat 83). Daarnaast beoordelen ze onze samenwerken met een 8.5! Daar zijn we heel trots op.

 

Lees de rest van de resultaten in onderstaande infographic: